středa 10. prosince 2014

Christmas wishlist

Za rovných čtrnáct dní máme Vánoce, a tak jsem si řekla, že už by bylo načase napsat si nějaký ten wishlist, aby to Ježíšek všechno zvládnul nakoupit... :D Jedná se tedy hlavně o oblečení, udělala jsem to tak kvůli blogu, jinak si samozřejmě přeju i jiné věci. Neděste se, že je toho tolik, tím Ježíškem totiž především myslím sebe :D Možná, že i "Ježíšek rodiče" něčím přispějí do splnění tohohle wishlistu, ale myslím si, že to spíš bude na mě. A taky tak nějak prostě chci. Úplně nutně nepotřebuju úplně všechno, jedná se spíš o takové to, co by vám udělalo radost, znáte to, ale je tam i pár věcí, které potřebuju a to nutně. Je to hlavně nový křivák, pár basic kousků, černý klobouk, černé skinny, hodinky a Martensky (tam prosím spoléhám na "Ježíška rodiče", děkuji...). Nákup těchto kousků pro mě bude na prvním místě, ale doufám, že se mi podaří nakoupit i těch pár méně potřebných. Jestli se mi to podařilo se tu pak určitě dozvíte, teď mi zatím držte palce ;) No a co je na vašem vánočním wishlistu? ;)
Všechny věci z H&M, Terranovy a Topshopu, kdyby jste chtěli vědět, odkud je nějaký z kousků konkrétně, stačí napsat ;)

1 komentář: