pondělí 6. října 2014

around Prague nu. 1 - Gardens below the Prague castle

Už jsem tu psala, jak moc miluju Prahu?! Myslím, že ještě ne. Tak teda- miluju ji moc! Nebudu tu vypisovat všechny ty důvody proč, bylo by jich strašně moc, ale jen jeden, v tomhle případě nejdůležitější- miluju, že i po těch letech, co tu bydlím, nacházím pořád nová a nová místa, která mně pokaždé vyrazí dech. No třeba jako teď o víkendu. Každý den chodím kolem "nějakých zahrad, co se mi strašně líbí", ale nechápu, že mě taky nenapadlo, jít se do nich podívat... Jsou to Zahrady pod Pražským hradem, což je název označující zahrad hned několik. Vstupné je celkem směšné, myslím, 50 korun za studenta, 80 za dospělého, rodinné vstupné za 200. To se, na to, co pak člověk uvidí, opravdu vyplatí. A co že pak člověk uvidí? Uvidí spoustu skvostných barokních zákoutí, ze kterých se mu až zatočí hlava, to pak podtrhne ještě spousta barevných záhonů a stromů a nakonec to dovrší ten nejkouzelnější výhled na Prahu (Metronom se může jít bodnout!). Ani popsat ta nádhera prostě nejde, a tak se spíš koukněte na fotky, kterých jsem, myslím, vyfotila opravdu dostatek. Není to sice úplně ono, ale myslím, že i tak už se tam každému z vás bude hned chtít vyrazit. Teda doufám, stojí to za to! ;)
P.S.: A doporučuju, stihnout tu návštěvu ještě teď na podzim, to je totiž to nejkouzelnější možný období!
P.S./2: Bavily by vás podobné články častěji?
My beautiful sister ♥
Daddy ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat