pátek 10. října 2014

fall inspiration: checked&leopard

Tak jsem tak přemýšlela, co je vlastně nejdůležitější mít na podzim v šatníku a dopracovala jsem se k tomuhle: 
1) Něco kostkovanýho. Prostě cokoli- kabát, boty, kabelku, čepici, je to jedno, hlavně, když to bude kostka (a nejlíp ještě do červena!).
2) Aspoň dva kabáty, jeden jednobarevný (černý) univerzální a jeden barevnější, nebo třeba se vzorem. A aspoň jeden z nich musí být fakt kvalitní (takže ne žmolky po jednom nošení...).
3) Něco na hlavu, nejlíp pak teda pletenou čepici (pánský styl/s nápisem), nebo klobouk (a klidně barevný!). V poslední době mě třeba ale zaujalo i tohle, to rozhodně není marný!
4) Pořádně dlouhý kardigan/nebo poncho/nebo jen jednoduše hezký a teplý! svetr.
5) Vyšší boty (tj. nejlíp kotníčkový, z těch nad kotníky dávám zelenou jen Martenskám).
6) Rtěnku a lak na nehty v temných odstínech červený, fialový, modrý a nakonec vždycky frčí i černá.
Myslím, že je to asi všechno a taky myslím, že bych měla jít co nejdřív nakupovat... Haha. Jinak tady je malá inspirace, snažila jsem se všechno viz výše spojit dohromady a docela se to podařilo! Pár kousků sice chybí, ale aspoň jsem přišla na to (nebo jsem si to spíš připoměla), že kostka s leopardem je opravdu dobrá kombinace. Jak se to líbí vám? A souhlasíte se všemi mými "sedmi podzimními módními přikázáními"? ;)
//čepice/cap H&M; kabát/coat H&M; šaty/dress H&M; džíny/jeans Topshop; kabelka/handbag Vans; kecky/sneakers Converse; lak na nehty/nail polish Topshop; rtěnka/lipstick Topshop//

1 komentář: