pátek 3. října 2014

higher love

Tak a oficiálně nám začíná narcisisní období tohoto blogu! Ano vážení, to jsem já. Dneska, a v podobě prvního outfit článku, ve svých nejoblíbenějších kostkovaných kalhotách, nejoblíbenější džínovce a nejoblíbenějších keckách. Tyhle Atom Rat kalhoty nemiluju jenom pro jejich střih, barevné provedení, a proto, že jsou kostkované, ale hlavně proto, že bych v nich mohla i spát, jak jsou pohodlnné. Mám od Atom Ratu ještě další dvoje a vážně si je nemůžu vynachválit. K džínovce mám zase bližší osobní vztah nejen proto, že je tmavěmodrá a Levi´s, ale hlavně proto, že je dovezená přímo z Amériky. Jsem takovej hipstr co nosí značky jenom pokud mu je někdo doveze, a nebo pokud je najde za 30 korun v sekáči... No a jinak kecky jsou Converse, což (a to si zapamatujte) pro mě znamená asi něco jako "je mi jedno kolik stojí, jestli si je nekoupím, umřu". Prostě droga. Uvidíte je tady ještě mockrát a v mnoha barevných provedeních... Jinak jsem taky poprvé vytáhla nový rolák, který jste mohli vidět v minulém příspěvku. Usvědčila jsem se ve správnosti nákupu hned po pěti vteřinách, co jsem ho měla na sobě, něco tak pohodlnnýho jsem na sobě už dlouho neměla! Teda kromě těhlech kalhot, samozřejmě. Na hlavu čepici (základ dobrého podzimu!) a na oči sunnies, protože dnes sluníčko opravdu pařilo (díky Bohu za tak krásnej podzim!). No a nakonec doufám, že se vám první outfit post bude líbit! Hezký víkend! ;)
 Ph. by Coco 
Edit by me

//kalhoty/trousers Atom Rat; rolák/turtleneck Lindex; džínová bunda/jean jacket Levi´s; čepice/cap C&A; kecky/sneakers Converse; sluneční brýle/sunnies Tally Weijl; náramky/bracelets Lindex; taška/bag DIY//

2 komentáře:

  1. super fotky! :) závidim, že můžeš nosit roláky a nevypadáš jak blb:D
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! ;) No ne všechny... :D Tohle je jeden z mála, jinak jako blb vypadám :D

      Vymazat