neděle 2. listopadu 2014

one caress

 
S prvním listopadem nám začalo přituhovat a já tak dnes už musela vytáhnout zimní kabát! Né, že by mi to ale nějak moc vadilo, můj zimní kabát je jednoduše úžasný- má skvělou barvu, střih a je hrozně teplý a pohodlnný. Takže jsem z toho vlastně měla tak nějak radost. Vzala jsem si k němu dva nové kousky (džínovou košili a džíny), které jste mohli vidět tady. Říkala jsem si, že by bylo fajn je vám tu postupně všechny ukázat. Pro oživení jsem zvolila pořádně huňatou kostkovanou šálu, čepici a boty do barvy. Je to jednoduché, ale pohodlnné, doufám, že se vám to bude líbit ;) Jinak pro pražské (ale i mimopražské), zkuste někdy zajít na odpolední procházku do Stromovky (pokud tak už nečiníte), je tam jednoduše nádherně ♥ Přeju úspěšný nový týden!
//košile/shirt Lindex; džíny/jeans F&F; kabát/coat Cortefiel; šála/scarf Terranova; čepice/cap C&A; boty/boots Deichmann; kabelka/handbag H&M; náramky/bracelets Lindex//

Žádné komentáře:

Okomentovat